QR code

Datum

sep 14 2022
Verlopen!

Tijd

8:00 pm

Workshop: Kleuren en gezondheid met Bonnie

Jij doet mee met Funky Fit Zone omdat je je gezondheid belangrijk vindt. Beweging, voeding, mindset; het heeft allemaal invloed. Ook jouw woonomgeving speelt hierin een belangrijke rol!

Denk aan de kleuren waarmee jij je omringt of de indeling van de ruimte waar je veel bent. En heb jij eigenlijk een fijne plek voor jezelf in huis, waar je lekker kunt sporten of ongestoord een meditatie kunt doen?

In de week voorafgaand aan de Color run (11 t/m 16 september) ga ik jou hier nog veel meer over vertellen. Tijdens deze week ontdek je wat kleuren voor jou kunnen doen en waar jij nu behoefte aan hebt in huis. Ga aan de slag met je eigen moodboard om het maximale uit deze week én de workshop te halen!

• Een week ondergedompeld in de energie van kleuren
  • Ontdek wat jou nog meer rust of motivatie gaat geven
  • Live workshop op woensdag 14 september van 20:00-21:00 uur

Over mij:

Hoi, ik ben Bonnie en ik geef kleur- & interieuradvies aan (hoogsensitieve) vrouwen. Ik help om een omgeving te creëren die bij jou past, zodat je weer rust krijgt in je huis én in je hoofd. Ik gebruik mijn kennis, ervaring en intuïtie om tot een persoonlijk afgestemd advies te komen, waarin precies zit wat jij nodig hebt om helemaal jezelf te kunnen zijn.

Superleuk als ik jou hier op 14 september al een heleboel inspiratie voor mag geven!

Het evenement is afgelopen.

Responses

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *