Workshop: Human Design met Gallieth
Op vrijdagochtend 10 maart om 10.30 uur geef ik een Human Design training, speciaal voor jullie. Mogelijk ken je Human Design of heb je er nog nooit van gehoord. In het kort: Human Design is een soort blauwdruk, handleiding of gebruiksaanwijzing van jezelf.
Wie ben ik?
Ik ben Gallieth. Ik begeleid mensen met een burn-out, vermoeidheidsklachten (en in de nabije toekomst ook met andere klachten) dmv leefstijl en Human Design. Daarnaast geef ik online biologielessen aan middelbare scholieren die langdurig ziek thuis zitten. Ook hierin neem ik Human Design mee, want HD laat je ook zien hoe jouw energie het beste ingezet kan worden bij leren.
Wat is Human Design?
Human Design laat je o.a. zien wie jij in essentie bent, welke kwaliteiten en talenten jij hebt, waar je gemakkelijk door anderen te beïnvloeden bent en hoe jij het beste keuzes maakt, zodat ook jij meer als je ware zelf krachtiger in het leven kan staan.
BELANGRIJK
Om de training voor jullie zo persoonlijk mogelijk te maken heb ik je Human Design chart nodig. Hiervoor heb ik de volgende gegevens nodig:
- Voornaam
- E-mailadres
- Geboortedatum
- Geboortetijd
- Geboorteplaats
Via deze link kan je je gegevens doorgeven. Als je dit voor dinsdag 7 maart 12 uur doet, neem ik je gegevens mee in de training.
Als jij 1 van de geboortegegevens niet weet, kijk dan deze video om te zien wat de mogelijkheden zijn. Kom je er nog niet uit, stuur mij dan een mail.
Om de workshop zo relevant mogelijk te maken kan je hier je beginkennis aangeven en eventuele vragen die je nu al hebt achterlaten. Als je dit voor dinsdag 7 maart 12 uur invult, dan neem ik jouw vragen mee in de workshop.
Mocht je vragen hebben, dan kan je die stellen door mij of een mail te sturen naar ghaaker@gezondgesprek.com of contact op te nemen via socials: gezond_gesprek
Tot zo ver,
Ik kijk er naar uit om de training te geven.
Liefs van Gallieth
Responses